11 cvičení pro dokonale vypracované nohy.

0

Klíčem k úspěchu je uplatnění různých cvičení, které zapojí všechny svalové skupiny na nohou.

Je opravdu těžké získat krásné svalnaté nohy s dokonale vyrýsovanými svaly. Jen pár cvičení vám toho pomůže dosáhnout.

Krokování.

Jedná se o jednoduché, ale účinné cvičení. V každé ruce držte závaží, poté jednou nohou vykročte dopředu (jedna noha v pokleku, druhá natažená).

Nohy střídáme a nic vám nebrání posilovat při tomto cvičení i triceps.

“Výstup”.

Vezměte si závaží do rukou, postavte se vzpřímeně, poté své tělo zvedejte jen prsty na nohou , nahoru a dolů,

Tělo musí zůstat vzpřímeně, bez ohýbání dopředu nebo dozadu.

Běh po schodech.

Jedná se o činnost, kterou můžete dělat opravdu všude. Běh 10-15 minut několikrát týdně a rychle uvidíte rozdíl.

Zvedání nohou.

Lehněte si na záda, ruce podél těla a zvedejte jednu nohu nahoru , nahoře chvíli podržíme a pak opakujte i s druhou nohou.

Protahování.

Klekněte si a zvedněte jednu dohu dozadu v 90st. úhlu a pak druhou.

Dřepy.

ty  jsou výborným cvičením pro posílení  celého těla.

Po špičkách.

zkuste chůzi po špičkách, tento cvik dokáže hezky zpevnit vaše tělo.

Chůze se závažím.

Toto cvičení je podobné chůzi po špičkách, ale vy tohle nyní dělat nebudete a budete chodit normálně jen si do rukou vezmete co nejvíce závaží.

 

Švihadlo.

skákání přes švihadlo je jedno z nejlepších cvičení.

Sklapovačky.

Lehněte si, natáhněte nohy a ruce, pote nahoru a dolů , ruce a nohy se setkávají nad vaším tělem.

Strečink.

Víte velmi dobře, že protahování je stejně důležité jako dobré tréninky.

Zlepšuje svalovou flexibilitu, urychluje krevní oběh a snižuje riziko úrazu.

Před každým cvičením se tedy musíte vždy protáhnout.

Share.

About Author

Communicative, cheerful, and optimistic. He loves books, music, films and stories that inspire. He wants to drink coffee, even himself. He believes in himself and in his possibilities, because he did not try - he did not succeed!

Comments are closed.