3 minuty cvičení před spaním: Jednoduché cviky pro slabé a unavené nohy.

0
Jak sami dobře víte, cvičení by mělo být pravidelné, bez ohledu na to, jak dlouho bude trvat a jak těžké budou cviky.
Musíte mít své tělo aktivní a ve skvělé kondici a všechny možnosti jsou lepší, než-li nedělat nic.
A i přesto mají mnozí z nás problém s nadbytečným tukem v nohou.
No, pokud jste z těch, kteří nechtějí dlouhý a náročný trénink, ale chtějí být fit, následující cvičení jsou pro vás tedy ideální:
Umístění: v posteli nebo na podlaze
Doba trvání: 3 minuty
Kdy: nejlépe před spaním (nebo ráno, kdy se probudíte)
Pravidelnost: každý den
Cvičení pro přední část boků a kolen
Lehněte si na záda a položte si ruce blízko těla.
Zvedněte obě nohy pod stejným úhlem a co nejvíce protahujte kolena.
Potom ohněte dolů jednu a druhou nohu a vraťte je do výchozí pozice.
Opakujte desetkrát s oběma nohama.
Cvičení pro přední a zadní stranu stehen.
První část:
Lehněte si na záda a narovnejte nohy a položte je rovnoběžně s podlahou.
Pohybujte nohama nahoru stejně jako v prvním cvičení a nezapomeňte je udržet ve stejné pozici.
Opakujte 10krát.
 
Druhá část:
Lehněte si na záda a zvedejte nohy s mírně pokrčenými koleny.
Dělejte kruhové pohyby a zvedejte hýždě , snažte se přiblížit nohama co nejvíce k hlavě.
Opakujte 20krát.
 
Cvičení pro zpevnění vnitřní části stehen.
Lehněte si na záda a obě nohy dejte do vodorovné polohy. Dejte vaše tělo do polohy tak jak můžete vidět na animaci. . .
Je důležité, aby nohy byly po celou dobu napnuté a tlačily proti sobě.
Opakujte 10krát pravou a 10krát levou nohou se shora.
Share.

About Author

Communicative, cheerful, and optimistic. He loves books, music, films and stories that inspire. He wants to drink coffee, even himself. He believes in himself and in his possibilities, because he did not try - he did not succeed!

Comments are closed.