5 jednoduchých cvičení které vám nahradí masáž

0

Ztuhlost v zádech zmizí pokud věnujete přibližně 20 minut tomuto cvičení.

Potřebujete jen jediné.

Pokud sedíte na pracovišti 8 hodin denně v křesle, pak budete pravděpodobně trpět bolestmi zad a svalovými křečemi.

Pokud nemáte čas na návštěvu Pilates  či jógy, nebo si nemůžete dopřát  masáže…. pak těchto 5 cvičení jsou ideálním řešením pro vás:

Motýlí křídla

Posaďte se na celou žídli, záda až u opěradla. Vaše kolena by měla být v souladu s rameny a nohy položené celými chodily na podlaze.

Ruce položte na hlavu, lokty do široka od sebe. Při nádechu tlačit hrudníku dopředu, lokty dozadu.  Při výdechu se vratte zpět do výchozí pozice. Napodobujete mávání křídel motýla.

Kočka je zpět

Sedíte na stoličce jako při prvním cvičení, ruce položíte na kolena.

Při nádechu předpažíte, vytáhnete ruce co nejvíc dopředu. Při výdechu opíšete dlaněmi oblouk kolem těla směrem dolů a zapažíte co nejvíc. Cvičení opakujte

Lano

Seďte vzpřímeně na boku křesla (jako na fotografii).

Dýchejte, při výdechu otočit ramena na druhou stranu , Hlavu vlevo, trup vpravo

Zůstaňte v této pozici po dobu 30 sekund, vraťte se a opakujte na druhou stranu.

Balerína
Sedněte si s pravou paží, která je uložena na židli.

S jednou rukou uchopte za kapitál, uvolnit rameno klesnout a zvýšit svou druhou ruku a tlačit na opačnou stranu. Ucítíte, jak se vaše svaly utahují. Dávejte pozor, abyste tělo nepřesunuli dopředu nebo dozadu a opakujte druhou stranu.

Pták

Sedněte si na židli, nohu přes nohu tak, že kotník jedné nohy položíte na koleno druhé

Tlačte tělo dopředu až budete cítit hrudník otevřený. Ujistěte se, že máte záda vzpřímená. Vydržte v této pozici po dobu 30 sekund, potom se uvolněte. Vyměňte nohy a cvik opakujte

Share.

About Author

Communicative, cheerful, and optimistic. He loves books, music, films and stories that inspire. He wants to drink coffee, even himself. He believes in himself and in his possibilities, because he did not try - he did not succeed!

Comments are closed.