5 vitamínů a minerálů, které by měly ženy po třicítce pravidelně konzumovat.

0
Potraviny by měly uspokojit větší procento denních potřeb vitamínů a minerálů.
Vzhledem k nízké nutriční hodnotě nabízených jídel je to v průběhu let však stále obtížnější. . .
Je tedy na čase, zvolit si ty správné doplňky stravy . . .
Ženy ve 30ti letech by se již měly zaměřit na prevenci stárnutí, udržování dobrého zdraví kvůli těhotenství, ale také pro udržení úrovně své energie.
Proto by měli pravidelně konzumovat následující 5 vitamínů a minerálů:
 
1. Vitamíny E a C.
Chrání tělo před vnějšími vlivy, které přispívají k rozvoji mnoha moderních onemocnění, ale také chrání tělo před procesem stárnutí.
Proto byste měli každý den konzumovat nejméně 15 mg vitamínu E a 75 mg vitamínu C.
2. Vitamín B9.
Ženy, které plánují ve třiceti těhotenství , potřebují konzumovat větší množství vitaminu B9 nebo kyseliny listové.
3. Vitamin D a vápník.
Dámy ve 30ti by měli myslet na zdraví svých kostí. Doplňky, jako je vápník v kombinaci s vitamínem D jsou tím nejlepším řešením.
4. Železo.
Železo je důležitým minerálem, zvláště u žen, které mají silnou menstruaci nebo jsou těhotné.
Nedostatek železa způsobuje únavu, zvyšuje pravděpodobnost infekcí, která zabraňují tělu udržovat normální tělesnou teplotu.
Ženy by měly mít tedy minimálně 18 mg železa denně.
5. Hořčík.
Pokud vás vaše svaly bolí nebo máte pocit únavy, pravděpodobně nemáte dostatek hořčíku.
Měli byste konzumovat 350 mg hořčíku denně a těhotné ženy nejméně o 100 mg více.
 
A jak tedy správně užívat tyto doplňky stravy?
Vitamíny je dobré užívat ráno po snídani.
Železo se doporučuje zapít 1-2 hodiny po jídle, nebo jej vypít s ovocným džusem.
Vápník a hořčík si dejte nejlépe při večeři.
Share.

About Author

Communicative, cheerful, and optimistic. He loves books, music, films and stories that inspire. He wants to drink coffee, even himself. He believes in himself and in his possibilities, because he did not try - he did not succeed!

Comments are closed.