9 zdravých jídel, která vás nasytí a zaženou hlad.

0

Obecným pravidlem je, že bychom měli mít 3 hlavní dobře vyvážené jídla během dne a 2 zdravé svačinky , vše s celkovým příjmem kalorií, které splňují naše každodenní potřeby podle věku, hmotnosti a tělesné aktivity.

Někdy však zapomínáme a jíme jídlo, o kterém si myslíme, že nás nasytí nebo si dáme polovinu čokolády, o které jsme přesvědčeni, že na dlouhou dobu zažene naši chuť k jídlu.

Ale pravda je jiná. 

Ve skutečnosti vše závisí na kombinaci potravin.

Samozřejmě byste měli také věnovat pozornost množství jídla,které  jíte, aby bylo především dobré, zdravé a výživné – jídlo,které vás zasytí a vy se budete cítit více plní energie a svěží.

Doporučujeme vám 9 jídel, která je třeba zahrnout do vašeho jídelníčku, a i vy sami pocítíte, že se budete cítit lépe a více svěží.

Těstoviny s pestem.

Pravděbodobně by si většina z vás těstoviny na snídani nedala,tak nějak se tomu všichni vyhýbáme.

Připravte si pesto a těstoviny ,ty které máte rádi ,posype nastrouhaným sýrem ,přidejte také oříšky a bohatá snídaně plná energie je hotová.

Těstoviny se pomalu rozpadají a absorbují, což znamená, že vám během dne poskytnou spoustu energie.

Falafelové karbenátky.

Smícháme mleté maso, falafel a koření s česnekem, cibulí, petrželkou a kmínem to vše je skvělou náhradou za klasické bílkoviny.

Dejte vše do pita chleba s čerstvou zeleninou nebo pálivou omáčkou a vychutnejte si exotický twister.

Rané pečené brambory se slupkou.

Pokud jste jedni z těch, kteří oškrábají rané brambory před vařením, smažením nebo pečením, tak s tím rychle přestaňte.

Ono totiž bramborová slupka raných brambor obsahuje polysacharidy, zinek, železo a hořčík.

Tmavě čokoládové sušenky.

Pro ty, kteří mají rádi sladké, doporučujeme tmavě čokoládové sušenky, které musí být z vejcí a tmavé čokolády a s obsahem více než 70% kakaa. Další cukry nepřidáváme!

Dezert s malinami.

Jakýkoliv dezert v kombinaci s malinami je vynikající na zahnání hladu.

Což vystačí na 5 až 6 hodin, většinou kvůli množství vlákniny obsažené v malinách, a také vitamín C pomůže tělu syntetizovat bílkovinu, která spaluje tuky.

Popcorn.

Pokud není s  máslem a solí, tak je popcorn skvělá, zdravá svačinka, která vás uspokojí.

Obsahuje minimum kalorií a současně je charakterizován vynikajícími antikarcinogenními vlastnostmi.

Mini sendviče s kozím sýrem.

Na rozdíl od jiných měkkých sýrů obsahuje ten kozí minimální množství soli, což pomáhá předcházet dehydrataci těla.

Položte si několik plátků na chleba a kombinujte se zeleninou.

Pálivá chilli omáčka.

Pálivá koření jsou dobrá pro váš trávicí trakt a spalují přebytečné tuky,

ale dávejte si pozor na množství , které sníte a dodržujte pitný režim.

Silná černá káva.

Káva obsahuje antioxidanty, které jsou pro tělo lehčí a výrazně potlačují chuť k jídlu.

Ale dávejte si pozor, protože káva ztrácí tyto kvality, pokud je do ní přidán cukr nebo mléko.

Chcete-li změnit její aroma, přidejte do ní trochu skořice pro lepší chuť a hlavně toto koření také snižuje chuť k jídlu a cukr v krvi.

Share.

About Author

Communicative, cheerful, and optimistic. He loves books, music, films and stories that inspire. He wants to drink coffee, even himself. He believes in himself and in his possibilities, because he did not try - he did not succeed!

Comments are closed.