BMW řady 2 Gran Coupe jezdit na platformě FWD, očekávanou do roku 2021

0

Při spuštění médií pro nedávno uspořádaný facelift řady 2 máme v aktuálním životním cyklu zhruba tři až čtyři roky. Takže jsme se zvědaví na budoucnost auta a našli v německých médiích kontroverzní zprávu.
2002 Hommage Turbomeister concept 10 fotografií

BMW 2002 Hommage “Turbomeister” BMW 2002 Hommage “Turbomeister” BMW 2002 Hommage “Turbomeister” BMW 2002 Hommage “Turbomeister” BMW 2002 Hommage “Turbomeister” BMW 2002 Hommage “Turbomeister” BMW 2002 Hommage “Turbomeister” BMW 2002 Hommage “Turbomeister” BMW 2002 Hommage “Turbomeister”

Před několika lety Auto Bild prohlásil, že se blíží druhá série Gran Coupe. Zatímco přidává praktičnost ke skvělému zvuku auta, jako je nejlepší zpráva vůbec, je to přesně opačný. Za účelem snížení nákladů bude vozidlo založeno na platformě pohonu předních kol, pravděpodobně ve vztahu k UKL1. 2020 nebo 2021, kdy vyjde, a budeme nuceni rozloučit se s M2.

To souvisí s předchozími zprávami, že řada 2 GC je kódové označení F44, protože F45 a F46 jsou Active Tourer a jeho sedmístný větší bratr, zatímco F48 je X1. Všichni jsou zrádci příčiny BMW, primárně pohánějící přední kola.

Podle zprávy bude čtyřdveřová řada 2 měřit zhruba 4,5 metrů a slot pod sedanem řady 3. Můžete si to představit jako prémiový model Jetta s elegantním designem nebo přímým konkurentem třídy Mercedes-Benz CLA.

Zpočátku byl projekt zahájen správnou cestou s platformou RWD. Nicméně Oliver Zipse, výrobní ředitel společnosti BMW, předtím řekl: “Naším cílem je snížit výrobní náklady o 5 procent ročně.”

Nemohli by ušetřit 5% tím, že prostě neudělají toto auto? No, nečinné ruce jsou The Devil’s workshop a navíc by ztratily zákazníky v Americe, kde se CLA-Class a A3 daří dobře. BMW již má sedan řady 1 v Číně, ale uvedlo, že to nevede na plně rozvinuté trhy.

Chcete-li získat představu o tom, jak se budou špatné věci stát v budoucnu, budou čtyři továrny postavit vozy FWD a pět RWD (jde o platformy, protože obě architektury umožňují xDrive). Takže svrchovanost, která začala s X1 a bude pokračovat s 3. generací šrafování řady 1, bude až do konce.

Další zajímavou částí příběhu je návrh, který se pravděpodobně podobá klasickému roku 2002. To je důvod, proč vám ukážeme loňský koncept Hommage Turbomeister z roku 2002. Není to špatné, že?

Share.

About Author

Communicative, cheerful, and optimistic. He loves books, music, films and stories that inspire. He wants to drink coffee, even himself. He believes in himself and in his possibilities, because he did not try - he did not succeed!

Comments are closed.