“Budeš se cítit strašně,kolem tebe bude jen tma, náhle se objeví světlo a ty se nesmíš vzdát. . .”

0

Pokud se potýkáte s problémy duševního zdraví, první věc, kterou potřebujete vědět je, že nejste sami.

Druhá věc, kterou potřebujete vědět je, že každý se vyrovnává s duševními chorobami jinak a není důvod se stydět za to, jak to děláte právě vy.

Někteří si vybírají přirozený postup, jiní zase užívají léky. Výběr je na vás . . .

Osoba, která se potýká s duševními chorobami, napsala všem ve stejné situaci otevřený dopis:

“Život s duševním onemocněním je poněkud obtížný, vyčerpává váš život, nežijete, unavuje vás, potřebujete hodiny a hodiny spánku a nakonec, když se znovu probudíte cítíte se strašně a nemáte žádnou energii, může vás izolovat a vy budete sami”.

Může vás také změnit k nepoznání. Budete neschopní kontrolovat své emoce. Nejhorší věc na duševní nemoci je, že je zcela mimo vaši kontrolu.

Vědomí, že nemůžete ovládat způsob, jak se cítíte, je velice obtížné.

Je snadné si myslet, že duševní nemoc je vaší vadou, ale nezapomeňte, že tomu tak není.

Pokud někdo řekne něco jiného, ​​řekněte svůj názor.

Ignorujte každého, kdo vám říká, že tato nemoc není skutečná a dává vám hloupé techniky k jejímu překonání.

Zaměřte se na to, co je pro vás dobré, choďte pravidelně na terapie a snažte se být pozitivní.

Většina duševních onemocnění je chronická.

Můžete se cítit dobře po celé měsíce, dokonce i roky, ale to neznamená, že jste vyléčeni a nebudete muset znovu bojovat.

Naučte se čelit problému místo hledání kouzelného zmizení.

Pokud se v současné době potýkáte s duševními chorobami, zdá se vám, že se věci nikdy nezlepší, že na tomto temném místě není světlo, věřte tomu a bude tam. Musíte pouze tlačit dopředu a chránit se někdy sami před sebou.

Mnoho lidí vám nerozumí, ale vy se nenechte odradit, protože jsou také lidé, kteří vám rozumí a s kým můžete otevřeně mluvit.

Ale pokud nechcete s nikým mluvit i to je v pořádku.

Neexistuje žádný špatný nebo správný způsob, jak se vypořádat s duševními chorobami, musíte jen věřit, že na vás čeká šťastná budoucnost.

Pamatujte, že nejste sami a že tisíce a tisíce lidí se cítí stejně jako vy. . .

Nejdůležitější je mít na paměti, že nejste vaším duševním onemocněním, ale je to jen část z vás.

Jste silnější než ono, ale dnes nemusíte takový pocit cítit ,ten den může přijít dříve nebo později. ”

Share.

About Author

Communicative, cheerful, and optimistic. He loves books, music, films and stories that inspire. He wants to drink coffee, even himself. He believes in himself and in his possibilities, because he did not try - he did not succeed!

Comments are closed.