Pevné tělo a dobré zdraví: Cvičení inspirované pohybem zvířat.

0

Pokud dlouho přemýšlíte nad tím, že je na čase dát si své tělo do formy, ale nechcete těžké tréninky v tělocvičně, tak my máme pro vás řešení. . .

Jednoduchá cvičení, vyřeší tento “problém” neobvyklým způsobem – jen se podívejte na zvířata.

Jejich pohyby jsou přirozené a lehce zapamatovatelné čili se dají zopakovat.

Vyberte si některé z těchto cvičení a sami uvidíte, že vaše tělo bude pružnější a také bude zdravější.

Protahování se jako kočka.

Tato póza koček je jednou z nejjednodušších, ale velmi užitečných i v józe.

Můžete toto cvičení dělat každý den bez jakékoliv přípravy a dalšího školení.

Pomáhá také těm, kteří mají zakřivenou páteř, činí tělo pružnější, posiluje svaly a zlepšuje zásobení krve pro vaše orgány.

Závěšení a šplhání jako opice.

Zatímco jsou děti malé, často chtějí vylézt na stromy a tyče, ale až když vyrostou přijde jim to nezajímavé.

Nicméně podle některých studií bylo prokázáno, že šplhání a udržení rovnováhy nebo lezení po stromech zvyšuje úroveň paměti a zlepšuje duševní schopnosti. Díky těmto zajímavým cvičením tedy nejen posílíte svaly, ale i mozek.

Běžet jako gepard.

Gepard dosahuje rychlosti kolem 120 km / h.

Běh je vždy dobrý pro zdraví a vzhled lidského těla, samozřejmě v mezích normálu.

Také je to nejlepší lék proti depresi, nervozitě a dalším “problémům” moderního života, takže je čas začít běhat . . .

Skákat jako antilopa.

Antilopa je jedním ze zvířat s nejdelším skokem a může také skákat až do 10ti metrů a tří metrové výšky.

Samozřejmě, nemusíte sledovat tyto ukazatele, ale je důležité vědět, že skákání je užitečné pro vaše zdraví.

Například jen 5 minut skákání denně  přes švihadlo ochrání tělo před nemocemi, jako je osteoporóza, a vy se budete cítit mnohem lépe.

Plavat jako ryba.

Koupání pomáhá spalovat kalorie a umožňuje tělu zůstat v dobré kondici a nabíjet se energií.

Pro diabetiky lékaři doporučují plavat 3krát týdně, aby svou hladinu glukózy udrželi pod kontrolou.

Protahovat se jako had.

Kobra póza je jednou z klasických jógových póz, které jsou skvělé pro vaše záda.

Pozitivní účinek tohoto jednoduchého cvičení je omlazení  břišních a zádových svalů, což zlepšuje funkci štítné žlázy, střev a ledvin.

Toto cvičení se nedoporučuje těhotným ženám a osobám s těžkým poraněním zad.

Spát jako lenochod.

A konečně, po všech cvičeních je nejdůležitější také dobrý spánek, takže tohle nepodceňujte a nezapomínejte na to, že dobrý spánek je základ úspěšného a hezkého dne.

Share.

About Author

Communicative, cheerful, and optimistic. He loves books, music, films and stories that inspire. He wants to drink coffee, even himself. He believes in himself and in his possibilities, because he did not try - he did not succeed!

Comments are closed.