“Vajíčková dieta”: Zhubnete až 3kg za méně než 14 dní.

0

Tato strava je snadná, s nízkým rozpočtem a dobře definovaným rozvrhem, který vám nezpůsobí bolení hlavy.

Nejdůležitější ze všech je chtít jíst vejce, protože základem celé stravy je přesně tato zdravá bílkovina.

Dodržováním režimu můžete během 2 týdnů ztratit minimálně 3kg.

Co byste tedy během týdne měli jíst?

Snídaně je stejná po celý týden a skládá se ze: 2 vařených vajec a 1 kusu ovoce (můžete si vybrat mezi pomerančem, jablkem, banánem, nebo hruškou).

Pokud jde o oběd a večeři, jídelníček vypadá takto:

pondělí

Oběd: 2 jablka, 2 plátky sladkých brambor (pečené nebo vařené)

Večeře: Velký salát a 200-250 g kuře

úterý

Oběd: Zelená zelenina (zelí, okurka, salát, brokolice, kale, špenát) a kuřecí maso (vařené nebo grilované)

Večeře: salát, 1 pomeranč, 2 vařené vejce

středa

Oběd: Kousek nízkotučného sýra (Veselá kráva, feta nebo tvaroh), 1 rajče a plátek sladké brambory.

Večeře: Velký salát a 200-250 g kuřete.

čtvrtek

Oběd: Velký ovocný salát s výběrem ovoce (to znamená čerstvé ovoce, vyvarujte se konzervovaného nebo sušeného ovoce)

Večeře: Salát a vařené kuřecí maso

pátek

Oběd: Volitelná zelenina a 2 vařená vejce.

Večeře: Salát a porcovaná ryba (nebo tuňák)

sobota.

Oběd: Velký ovocný salát s výběrem ovoce (to znamená čerstvé ovoce, vyvarujte se konzervovaného nebo sušeného ovoce)

Večeře: Kuřecí maso a zelenina vařené v páře..

neděle.

Oběd: Rajský salát, zelenina libovolně volitelná.

Večeře: Pouze vařená zelenina v páře (mrkev, brokolice, květák, kale nebo špenát).

 

* Pijte dostatek tekutin, zejména vody a neslazených čajů. Limonáda bez cukru je povolena.

Po dokončení dvou týdenního cyklu proveďte nejméně 1 týden přestávku před začátkem druhého..

Share.

About Author

Communicative, cheerful, and optimistic. He loves books, music, films and stories that inspire. He wants to drink coffee, even himself. He believes in himself and in his possibilities, because he did not try - he did not succeed!

Comments are closed.