Záchrana na poslední chvíli: 5-denní letní dieta s melounu

0

Meloun je sladké ovoce naplněné vodou, která dokonale zavádějící touha po potravinách, a tím příznivě ovlivňují trávicí systém.

Vlákna, která je bohatá na vás udrží plnější déle a zabránit přejídání.

Nicméně, tento typ diety se nedoporučuje dlouhodobě. Dieta držet jen 5 dnů a pak dát pauzu 7 dní.

Pokud je to nutné, opakujte.

Nezapomeňte, že je třeba každý den vypít 8 sklenic vody, čaje nebo čerstvě vymačkané šťávy.

snídaně:

Každý den je stejný – kus melounu váš oblíbený ranní nápoj, kávu nebo čaj bez cukru. Kus melounu by měla být přibližně 300-350 g.

1 den

Oběd: 100 g vařené hovězí maso, 100 g vařené rýže s rajčatovou omáčkou a plátkem melounu.

Večeře: 50 g sýra, plátek chleba tost.

2. den

Oběd: toustový chléb, 50 g vařené kuřecí nebo krůtí prsa, plátek melounu.

Večeře: 100 g pečené ryby, grilované kus opečeného chleba a sezónu salátem.

3. den

Oběd: 30g špagety se sýrem a rajče, plátkem melounu.

Večeře: Míchaný salát rajčata, okurky, papriky, cibule, hlávkový salát, 50g sýra a plátkem melounu.

den 4

Oběd: mísa zeleninová polévka, chléb, 50 g vařené kuřecí maso, plátek melounu.

Večeře: 2 vařené brambory s parmazánem, sezónní salát, plátek melounu.

5 dnů

Oběd: 50 g vařené hovězí maso s houbami, pečivo, plátek melounu.

Večeře: 50 g mladý sýr, 2ks tostiran chleba, plátek melounu.

Upozornění: U osob citlivých na zvýšení hladiny cukru v krvi, což vyžaduje konzultaci s lékařem a musí se spojit meloun s potravinami s nízkým glykemickým indexem, jako jsou ořechy, třešně, čočka, jablka … Nemusí to být v jednom jídle, ale ve vzdálenosti několika málo hodin.

Share.

About Author

Communicative, cheerful, and optimistic. He loves books, music, films and stories that inspire. He wants to drink coffee, even himself. He believes in himself and in his possibilities, because he did not try - he did not succeed!

Comments are closed.