5 cvičení pro váš obličej, výsledky znatelné již po 5 letech.

0

Mladiství vzhled a hladká pokožka nejen díky drahým kosmetickým přípravkům, ale také malým denním cvičením.

Cvičení nebo jóga jsou pro obličej jedny z nejjednodušších a nejúčinnějších metod pro omlazení vzhledu kůže. Následujících 5 cvičení vám zabere kolem 5 minut denně, peníze za ně neutratíte a vše děláte z pohodlí vašeho domova. Tato cvičení jsou také preventivním opatřením, abyste předešli vráskám a nejsou omezena žádnou věkovou hranicí.

Nicméně, obličejová cvičení se nedoporučují pro osoby, které mají kožní problémy, takže pokud jste v této skupině lidí, je nejlepší poradit se s lékařem.

Cvičení na:

1. Čelo.

Položte ruce na boční části obličeje, prsty se dotýkají spánků.

Poté kůži napínáme směrem dozadu v této pozici vydržíme několik vteřin a několikrát opakujeme.

Toto cvičení vám pomůže kůži vyhladit.

2. Tváře.

Dejte prsty horizontálně na horní část tváře, pod oči.

Usmějte se a zvedněte rohy vašich rtů. Zůstaňte s úsměvem několik minut, a pak svaly uvolněte.

Cvičení opakujte 20 krát.

3. Brada.

Posaďte se nebo se postavte do vzpřímené polohy a držte krk v rovině.

Nakloňte se dozadu a současně natáhněte bradu co nejvíce, jak můžete do výšky.

Aby se pokožka dobře protáhla, zůstaňte v této pozici na několik vteřin a pak svaly uvolněte.

Cvičení několikrát opakujeme.

4. Krk.

Lehněte si na záda a otočte hlavu na stranu.

Otáčejte hlavu ze strany na stranu, jako kdybyste dělali půlkruh.

Když otáčíme tak držíme hlavu na straně co nejdéle.

Cvičení opakujte 20 krát.

 

5. Oční víčka.

Dejte ukazováček na horní část oka a prostředníček na dolní.

Poté oči pomalu zavírejte, cítíte to napětí?

Toto cvičení opakujte 20 krát.

Share.

About Author

Communicative, cheerful, and optimistic. He loves books, music, films and stories that inspire. He wants to drink coffee, even himself. He believes in himself and in his possibilities, because he did not try - he did not succeed!

Comments are closed.