5 druhů krajin, které nejsou způsobeny nadváhou

0

Léto se blíží a mnozí z nás chtějí vypadat dobře. Někdy však žaludek neklesá navzdory namáhavé cvičení. Ale věděli jste, že existuje několik situací, kdy vaše břicho je důsledkem nadváhy? Podívejte se, co je to asi …

1. „láska kliky“
vlastnosti:

„Airbag“ stran.

důvody:

dlouhé sezení
love dobrá
často alkohol
Zadání hodně cukru a rafinovaných sacharidů (sušenky, koláče a bílý chléb) nebo škrobnatých sacharidů (těstoviny a rýže)
Jak se toho zbavit?

15-vidovi-na-stomache-koi-ne-se-predizvikani-od-vishok-kilogrami-kafepauza.mk_

1. pít méně alkoholu. Několik sklenky vína a 3-4 krát týdně odkazující na „vína poloviny“ a tuku na bocích. Přestat pít 2 týdny, pak pokud chcete, pokračujte mírně.

2. Změňte svůj jídelníček. Vyhnout dietní výrobky a potraviny s nízkým obsahem tuku. Obrátit na vejce, libové maso a zeleninu, stejně jako dobré tuky, jako je avokádo, ořechy a ryby polodovi.

3. Udělejte si čas na cvičení. Nemusíte chodit do posilovny, dlouhé procházky v kombinaci s pokroky, chuchnuvanja a zvrátit push-up je dost.

Zvláštní upozornění:

Cvičení a správná výživa jsou dostatečné. Pomohou snížit žaludek a dá vám sílu pokračovat k rutině.

2. břišní stres

vlastnosti:

Tuk kolem pupku a žaludku pevně.

25-vidovi-na-stomache-koi-ne-se-predizvikani-od-vishok-kilogrami-kafepauza.mk_

důvody:

chronický stres
Často přeskakování jídel
Pít hodně kávy
dráždivého tračníku
Nezdravé jídlo (solené ořechy, čipy, atd.)
Jak se toho zbavit?

1. lež před vámi. Když jste ve stresu spánku málo, a to brání leptin tvorbu, hormon zodpovědný za regulaci chuti k jídlu a metabolismus.

2. Relax před spaním s dechovými cvičeními, horké lázni nebo meditaci. Tyto užitečné návyky vám pomůže mít dost dobře spát. Omezit spotřebu kávy v noci a během dne, nepijte více než 2 šálky.

3. Nepoužívejte premoruvajte tělesného cvičení. Intenzivní kardio zvýší pouze hladinu kortizolu v těle. Cvičím jógu, chodím na dlouhé procházky a dokonce i cvičení v posilovně se zklidní, jen nepřehánějte.

4. Zahrnout hořčíku ve vaší stravě. Hořčík je minerál relaxace a je umístěn v zelené zelenině, ořechy a pšeničné otruby.

Zvláštní upozornění:

Cvičím jógu, protáhnout a pití heřmánkový čaj před spaním. To povede ke snížení hladiny kortizolu a pomáhat vaše tělo odpočinout.

3. Low bříško

vlastnosti:

Poor vy, ale dolní žaludek vám zvýrazní.

35-vidovi-na-stomache-koi-ne-se-predizvikani-od-vishok-kilogrami-kafepauza.mk_

důvody:

nedávná těhotenství
Monotónní a únavné cvičení v tělocvičně
neměnný dieta
Zakřivení páteře
Jak se toho zbavit?

1. Zdravá výživa a vlákniny. Zelená listová zelenina, integrální chléb a všechny ostatní zdroje vlákniny jsou dobré pro vás.

2. Ukončete chuchnuvanjata. Pravděpodobně děláte špatně, vytvořit příliš velký tlak na dolní části zad způsobuje zkreslení, a tedy vaše břicho je výraznější. Vyměnit chuchnuvanjata s Plancka.

3. Stejně cvičení celé tělo, spíše než jen jeden díl premoruvate. Zkuste kruhový trénink, protože to funguje každou svalovou skupinu.

Zvláštní upozornění:

Pít více vody a jíst potraviny, které jsou snadno stravitelné a obsahující lehké proteiny (ryby a kuře).
4. matky břicho
vlastnosti:

Po porodu, břicho vypadá, že jsi těhotná.

důvody:

Málo času pro sebe. Děloha sestupuje dolů po porodu a dosažení výsledků je těžší než před těhotenstvím. Budete potřebovat minimálně 6 týdnů vrátit do normální velikosti.
Začali jste cvičit brzy. Lépe odpočívat 2-3 měsíců po porodu, a pak začít cvičit.
Slabé pánevní svaly.
Jak se toho zbavit?

45-vidovi-na-stomache-koi-ne-se-predizvikani-od-vishok-kilogrami-kafepauza.mk_

1. Včetně ryb ve vaší stravě. Čím více, tím lépe.

2. Zkuste zadat zdravé tuky každý den, ořechy, rostlinný olej a olivy. Pomohou vám bojovat proti únavě, což je bonus pro maminky.

3. Do Kegel cvičení. Jsou jako přirozený korzetu pro vaše tělo. Utáhnout a uvolnit svaly pánevního dna 15 až 20 krát a opakujte toto cvičení 5x denně.

4. Collect žaludek. Jedná se o zdravý návyk, který vás udrží tónovaný svaly bez napětí.

5. Ukončete chuchnuvanjata žaludek. Tato cvičení jsou nejhorší pro vás po porodu, nejdříve nechat obnovit.

Zvláštní upozornění:

Pro vás jsou ideální odpolední zdřímnutí a úsek před spaním. Dim okna a spánek během dne – hormony spánku zvýší spalování tuků.

5. oteklé břicho
vlastnosti:

Váš žaludek je plochá v dopoledních hodinách, ale zvyšuje během dne, zda máte nebo nemáte nadváhu.

důvody:

Alergie na potraviny
„Lazy“ hadice
Nerovnováha střevní mikroflóru
Jak se toho zbavit?

55-vidovi-na-stomache-koi-ne-se-predizvikani-od-vishok-kilogrami-kafepauza.mk_1

1. Vyjmout jídlo, které se nevejdou vaše tělo. Mezi nejběžnější látky, které tělo netoleruje lepek (chléb, těstoviny), alkohol, kvasinky (koláče, pivo) a zpracované mléčné výrobky (sýr, mléko, máslo).

2. Vyberte si stravu bohatou na čerstvé zeleniny, kuřecí maso a ryby. Snažte se vyhnout chléb a pečivo 2 týdny a Všimněte si, zda je nadýmání zmenšil.

3. Nevynechávejte snídani. Aby toto jídlo, protože trávení je nejlépe ráno. Nejezte v noci. Žvýkat potravu a pít hodně vody.

4. nadýmání mohou být příznakem nerovnováhy střevní mikroflóru. Probiotika jsou nejjednodušší řešení. Zjistili, že v kyselé mléko a některé druhy ovoce a zeleniny, jako je zelí, česneku a cibule. Zdravé břicho je ploché břicho.

Zvláštní upozornění:

Správné dýchání je nezbytné pro vás. Toto cvičení každé ráno Lehněte si na záda, dokonale odpočinout a vdechovat / výdech hluboce 10 krát. Udělejte si procházku po každém jídle.

Přečtěte si tyto tipy na ploché břicho.

Share.

About Author

Communicative, cheerful, and optimistic. He loves books, music, films and stories that inspire. He wants to drink coffee, even himself. He believes in himself and in his possibilities, because he did not try - he did not succeed!

Comments are closed.