Tajemství úspěšného podnikání spočívá v zdánlivě hloupé nápady  

0

Máte podnikatelský záměr, který zní špatně a proveditelné? Zakladatelé jedné z nejúspěšnějších společností na světě říci, že zde leží tajemství úspěchu a bohatství.

Myšlenka ve skutečnosti nepotřebujete vidět, jak špatné, ale geniální. Tak vznikly mnoho slavných firem, jako je Facebook, Google a Microsoft.

Velké firmy věnují spoustu času na myšlenkách, které zní velmi špatný start a investují obrovské kapitál v jejich zpracování. Jedním z příkladů je společnost Airbnb. Nedostatečně rozvinuté představu, že nikdo myšlenka bude přijat po celém světě.

Existují tři charakteristiky dobrých nápadů, které zdánlivě vypadají špatně:

1. idea vypadá jako koníček, nikoli obchodního

Máte li podezření, že nápad může přinést peníze a myslíte si, že by bylo lepší, aby zůstali jako hobby ve svém volném čase, zamyslete se znovu. První Apple počítač byl vyroben v garáži.

tajnata-na-uspeshen-biznis-lezhi-vo-navidum-glupavi-idei-02

2. Tato myšlenka je založena na poskytnutí služby již nabízené jinou společností

Redakce New York Times si nemyslel, že to byl dobrý nápad, že oznámení bylo zveřejněno v novinách publikovat online. Společnost vstoupila Kregslist scénu, kde implementovaný tuto myšlenku a dnes společnost stojí za 2.000.000 $.

3. Představa, že velké společnosti odmítají

V roce 1876 se společnost telegramy Western Union odmítla koupit zařízení pro volání, protože cítili, že kabely jsou lepší způsob komunikace. To, že takové „zamítnuté“ nápady vám může obohatit Víte-li správně používat.

Share.

About Author

Communicative, cheerful, and optimistic. He loves books, music, films and stories that inspire. He wants to drink coffee, even himself. He believes in himself and in his possibilities, because he did not try - he did not succeed!

Comments are closed.